Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Συλλεκτικά καπέλα USER.

Ένα απολίθωμα της" κομπιουτερικής" ιστορίας της πατρίδας μας.


Τα 40 καπέλα που βλέπετε στη φωτογραφία έχουν  τη δική τους ιδιαίτερη ιστορία αποκτώντας μεγάλη  συναισθηματική αξία για εμένα! Εν αντιθέσει  λοιπόν με τα "γνωστά δωράκια" που συνήθιζαν να προσφέρουν τότε  τα περιοδικά,   τα καπέλα  αυτά έχουν ελαφρώς αναβαθμισμένη ποιότητα καθιστώντας  τα έτσι  λίγο ακριβότερα και ασύμφορα για μια τέτοιου είδους  ευρείας κλίμακας   "δωρεάν" προσφορά. Αυτό το item προοριζόταν μάλλον  ως ανταποδοτικό δώρο για τους " λίγους και προνομιούχους " - αυτούς δηλαδή που θα εγγράφονταν  ως συνδρομητές στο περιοδικό και μόνο! Τα καπέλα παρέλαβα πριν πολλά χρόνια (τότε καμιά εξηνταριά τεμάχια)  από τα χέρια του  ιδίου τον εκδότη του περιοδικού USER (τον οποίο και ευχαριστώ) που μου εξήγησε και την ιστορία τους - σημασία τους! Σήμερα μου έχουν απομείνει  μόνο 40 αφού αρκετά από αυτά τα χάρισα. Όποιος κατέχει σήμερα αυτό το συγκεκριμένο καπέλο να ξέρει ότι είναι μοναδικό αφού το project τελικά ναυάγησε ( τι γίνεται???όλο ναυάγια είναι αυτό το blog :P)  και τα τα συγκεκριμένα δεν διατέθηκαν ποτέ...

3 σχόλια:

  1. Ναι πολύ ωραία καπελάκια και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σου δώσω και εσένα dom μου!!
    Vag εγώ σε ευχαριστώ για όλα!!!
    @Zanxion έχεις δίκιο! Το User είχε ένα θεματάκι....αλλά δε βαριέσαι, μας λείπει σήμερα και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή