Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Songs of the Unexpected - Atari STE.


Θυμάμαι  πριν πολλά χρόνια - πίσω στην εποχή που έψαχνα εναγωνίως για στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι το μέλλον του Computing ανήκει στην Atari, έπεσε στα χέρια μου ένα καταπληκτικό μουσικό  demo! Ο ήχος του ήταν πραγματικά το κάτι άλλο και γρήγορα έγινε ένα από τα βασικά όπλα που είχα κριμένα  μόνιμα στην φαρέτρα μου.Είχε νομίζω 4 κομμάτια  που έπαιζαν με απίστευτη ποιότητα! Οποιοσδήποτε Amiga User και αν ερχόταν στο σπίτι μου ήταν βέβαιο ότι δεν θα έφευγε αλώβητος!!!

Θυμάμαι ότι πριν πολλά χρόνια πίσω στην εποχή που έψαχνα εναγωνίως για ατσάλι..έέέ....στοιχεία....
Με τον καιρό όμως τα πράγματα άλλαξαν! Η χρυσή αυτοκρατορία των Home Computers κλονίστηκε από τις άγριες επιδρομές βάρβαρων εισβολέων! Των Game consoles από την ανατολή και αργότερα από τον βίαιο και μαζικό εποικισμό των κλώνων της γαλάζιας κυρίας από τη δύση (ο Πόλεμος των κλώνων)! Φυσικό ήταν τελικά, να μη μείνει τίποτα όρθιο. Ύστερα από μια μακρά περίοδο ανοικοδόμησης η πειθαρχημένη φυλή των PC's  κατόρθωσε τελικά να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο και να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Οι βάρβαροι επιδρομείς ...

Αυτές τις σκέψεις έκανα για άλλη μια φορά χθες το βράδυ. Και εκεί ξαφνικά που ετοιμαζόμουν να κοιμηθώ, ένα βασανιστικό ερώτημα μου χάλασε την ηρεμία.....


"Ωχ πως το λέγανε αυτό το music demo που μου άρεσε τότε; Αμάν πρέπει να το έχω χάσει! Και δεν Θυμάμαι πως το λένε!!! Τι κάνουμε τώρα;;;"

Aπό τότε άρχισε ένας μικρός Γολγοθάς για εμένα αφού για πολλούς μήνες έψαχνα συνεχώς στο Internet το χαμένο demo.  Η μεθοδολογία μου ρουτινιασμένη και το αποτέλεσμα αβέβαιο. Και ξαφνικά ενώ κόντευα να τα παρατήσω μια μέρα.....είχα τις πρώτες θετικές ενδείξεις!!! Σε κάποιο διεθνές forum ένα άτομο ζητούσε πληροφορίες για ένα demo του οποίου η περιγραφή κέντρισε την μνήμη μου! Λες; Κατευθείαν στην μηχανή αναζήτησης......και αυτό ήταν! Από σήμερα ύστερα από 16 χρόνια..... είμαστε και πάλι μαζί! 

This Demo Will Only Work Properly When Your Computer Is Connected To A 200W Stereo !!!


Απίθανα rasters στην εισαγωγή ...
Αντικρίζοντας ο ένας τον άλλο μετά από τόσο καιρό πλέον, η πρώτη διαπίστωση ήταν ότι μας έχει αγγίξει και τους δύο ο χρόνος! Εγώ διαπίστωσα  σε αυτό μια μικρή αδυναμία στις υψηλές συχνότητες και αυτό μου καταλόγισε αμνησία που δε θυμόμουνα ότι στην πραγματικότητα είχε 8 Songs και όχι 4! Πάντως ακόμα και έτσι έβαλε τα δυνατά του για να με εντυπωσιάσει χαρίζοντας μου μερικά εκπληκτικά χαμόγελα! Εκρηκτικά ηχητικά ξεσπάσματα εναλλάσσονται με μελαγχολικά ηχοχρώματα.Βαθιά μπάσα, ζεστά πιάνα και ωραία γεμάτα κρουστά ξεχύνονται από τα 4 κανάλια του STE μου ζωντανεύοντας μια ολόκληρη εποχή όπου τα 16 bit φώναζαν υπερήφανα παρών!

A Lot Of Hard Work And Late Nights Have Benn Put Into Making The Sound As Good As Possible. The Result ? Well... Hear For Yourself ...


Τέσσερα κανάλια ηχητικής απόλαυσης ...

Τώρα για το αν θα καταφέρουμε να είμαστε όπως παλιά, δεν έχω την απάντηση. Πιστεύω ότι με θεωρεί ακόμα υπεύθυνο που το έχασα και χωριστήκαμε μα δε μου το δείχνει ευθέως! Ο χρόνος θα δείξει! Αυτό είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε και οι δύο. Έχουμε άλλωστε τόσα ακόμα να πούμε.....


Esion !!! Μια φιλοδοξία που τελικά ναυάγησε ...



Το ESION σε πλήρη δραστηριότητα....

Σε περίπτωση που αναρωτηθήκατε με τι είδους software αναπαράχθηκαν αυτές οι καταπληκτικές συνθέσεις η απάντηση βρίσκεται μέσα στην ίδια δισκέτα! Το Esion είναι ένα music tracker πρόγραμμα το οποίο εκμεταλλεύεται τις έξτρα δυνατότητες των STE. Το project αν και φιλόδοξο τελικά δεν κατόρθωσε να εξελιχθεί   και να καθιερωθεί με αυτό το όνομα δίνοντας τη θέση του στο protracker!

Songs of the Unexpected.
STE Demo

Τρέχει πολύ ικανοποιητικά με τον Steem.
Αν μπορείτε να ακούσετε αυτά που έχει να σας πει, απλά δοκιμάστε!


* General Health Warning : Listening To Music Exceeding 150 Db May Seriously Damage Your Hearing ! *

Ακούστε τι έχει να σας πει ένας φίλος από τα παλιά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου